кейс
Офтальмолог
Ваш погляд — ваша сила.
Як створити візуальний образ лікаря-офтальмолога, який викликає довіру ще до візиту
Сьогодні перше враження про лікаря формується онлайн — через фото на сайті клініки, соцмережі, публікації та відео.
Для офтальмолога особливо важливо з першого погляду транслювати:
👁🗨 професіоналізм,
👁🗨 уважність,
👁🗨 впевненість і турботу.
Бо пацієнти обирають очима — і довіряють тому, хто виглядає переконливо, сучасно і професійно
Основні якості
Професіоналізм
Уважність
Турбота
Стратегічна зйомка для офтальмолога
- Професійний візуальний імідж, який підкреслює ваш досвід, експертність та людяність
- Готовий пакет фотографій для сайту, соцмереж, медичних і галузевих видань
- Формат відео-інтерв’ю для підсилення персонального бренду
- Поради по стилю, підбір локацій, режисура зйомки та підготовка контенту для медіа
Крім цього:
Якщо ви тільки починаєте просування в соц мережах, я підготую для вас "30 АКТУАЛЬНИХ ТЕМ"
На частину з яких ми знімемо рілзи, а на частину ви підготуєте текстові публікації.
Це буде легким та швидким стартом, особливо, якщо ви працюєте без смм-спеціаліста
важливо
В роботі я враховую всі особливості медичного іміджу та етики.
Ви погоджуєте кожен кадр — це повна повага до вашого стилю, темпу, принципів
Ольга Селезньова
Лікар-офтальмолог. Місто Київ
Працюючи з Анною, я ціную чіткість, професіоналізм та результат. Вона завжди допомагає побачити себе зі сторони - впевнено, зібрано, гідно. Зйомка проходить легко , оскільки Анна дає конкретні підказки і завжди тримає фокус на цілі.